La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels seus protagonistes: infant, famílies i mestres. Al mateix temps tracta les diferències que experimenten tot aquell grup d'alumnat ...»»»»
La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels seus protagonistes: infant, famílies i mestres. Al mateix temps tracta les diferències que experimenten tot aquell grup d'alumnat nouvingut que fa el primer contacte amb un centre educatiu i la separació gradual del nucli familiar enfront a aquell alumnat que simplement s'adapta a la nova pedagogia del centre.^^^^
This research will address the adaptation process in the Infant Community classroom from a school which turned to follow the pedagogical principles of Dr. Maria Montessori, seen from the point of its protagonists: children, families and teachers. At the same time,it will explain the differences that experiment new students who ...»»»»
This research will address the adaptation process in the Infant Community classroom from a school which turned to follow the pedagogical principles of Dr. Maria Montessori, seen from the point of its protagonists: children, families and teachers. At the same time,it will explain the differences that experiment new students who face the first contact with a school and its gradual separation from the family against students who simply will be adapted to the new education pedagogy.^^^^