La present recerca té com a bases teòriques la Concepció Constructivista de l’Ensenyament i Aprenentatge Escolar en una perspectiva d’educació Inclusiva.
Consisteix en un estudi de cas focalitzat a una classe de segon de secundària d’una escola específica. L’escola parteix de l’atenció a la diversitat del seu alumnat a partir del ...»»»»
La present recerca té com a bases teòriques la Concepció Constructivista de l’Ensenyament i Aprenentatge Escolar en una perspectiva d’educació Inclusiva.
Consisteix en un estudi de cas focalitzat a una classe de segon de secundària d’una escola específica. L’escola parteix de l’atenció a la diversitat del seu alumnat a partir del recurs propi d’Unitat de Suport a l’Educació Especial.
L’estudi pretén donar resposta a les situacions de millora de les intervencions d’aquest recurs a l’aula en concret en referència a l’atenció a la diversitat.^^^^
This research is theoretically based on the Constructivist approach to teaching and learning in an inclusive education perspective.
It consists on a case study focused on a second grade class in a secondary school. The school, which is characterized by its diversity of students and teachers, try to take care of this situation by ...»»»»
This research is theoretically based on the Constructivist approach to teaching and learning in an inclusive education perspective.
It consists on a case study focused on a second grade class in a secondary school. The school, which is characterized by its diversity of students and teachers, try to take care of this situation by the Special Educational Support Unit resource of its school.
The purpose of this research is to create an improvement proposal of the resource in order to attend to diversity in the analyzed class.^^^^