Visualizaciones | |
---|---|
Efectes d'un procediment de planificació individualitzada en relació a l'accés, progrés i participació en el currículum general, de tres alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu, a l'àrea de matemàtiques | 2055 |
enero 2024 | febrero 2024 | marzo 2024 | abril 2024 | mayo 2024 | junio 2024 | julio 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Efectes d'un procediment de planificació individualitzada en relació a l'accés, progrés i participació en el currículum general, de tres alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu, a l'àrea de matemàtiques | 15 | 5 | 6 | 8 | 6 | 10 | 11 |
Visualizaciones | |
---|---|
tesdoc_a2009_pedragosa_olga_efectes.pdf | 778 |
pedragosa_xucla_olga1.jpg | 2 |
Visualizaciones | |
---|---|
Estados Unidos | 965 |
España | 261 |
Francia | 142 |
Suecia | 105 |
Alemania | 89 |
China | 68 |
Rusia | 64 |
Holanda | 62 |
Reino Unido | 45 |
Ucrania | 44 |
Visualizaciones | |
---|---|
Sunnyvale | 135 |
Mountain View | 121 |
Houston | 105 |
Ann Arbor | 82 |
Beijing | 58 |
Ashburn | 54 |
Barcelona | 51 |
Woodbridge | 33 |
Oakland | 32 |
Redwood City | 28 |