Aquesta investigació s’endinsa en el coneixement de l’educació emocional, els seus
beneficis i la seva aplicació pràctica dins les aules d’educació secundària, amb
l’objectiu de crear un seguit d’activitats que es puguin realitzar dins l’aula de música
per a treballar ambdues matèries de manera transversal i crear instruments ...»»»»
Aquesta investigació s’endinsa en el coneixement de l’educació emocional, els seus
beneficis i la seva aplicació pràctica dins les aules d’educació secundària, amb
l’objectiu de crear un seguit d’activitats que es puguin realitzar dins l’aula de música
per a treballar ambdues matèries de manera transversal i crear instruments
d’avaluació per valorar els resultats i l’efectivitat d’aquestes.
PARAULES CLAU: Intel·ligència emocional, educació emocional, benestar a l’aula,
resolució de conflictes, desenvolupament, adolescència, activitats, avaluació.^^^^
Esta investigación se adentra en el conocimiento de la educación emocional, sus
beneficios y su aplicación práctica en las aulas de educación secundaria, con el
objetivo de crear una serie de actividades que se puedan realizar en el aula de música
para trabajar ambas materias de forma transversal y crear instrumentos de ...»»»»
Esta investigación se adentra en el conocimiento de la educación emocional, sus
beneficios y su aplicación práctica en las aulas de educación secundaria, con el
objetivo de crear una serie de actividades que se puedan realizar en el aula de música
para trabajar ambas materias de forma transversal y crear instrumentos de evaluación
para valorar los resultados y la efectividad de éstas.
PALABRAS CLAVE: Inteligencia emocional, educación emocional, bienestar en el
aula, resolución de conflictos, desarrollo, adolescencia, actividades, evaluación.^^^^
This research delves into the knowledge of emotional education, its benefits and its
practical application in secondary education classrooms, with the aim of creating a
series of activities that can be carried out in the classroom music to work on both
subjects in a transversal way and create evaluation instruments to assess ...»»»»
This research delves into the knowledge of emotional education, its benefits and its
practical application in secondary education classrooms, with the aim of creating a
series of activities that can be carried out in the classroom music to work on both
subjects in a transversal way and create evaluation instruments to assess the results
and effectiveness of these.
KEYWORDS: Emotional intelligence, emotional education, wellness in the classroom,
conflict resolution, development, adolescence, activities, assessment.^^^^