DSpace/Dipòsit Manakin

Les rutes literàries com a eina didàctica per a l'ensenyament de la literatura en aules amb complexitat. Proposta de ruta

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Serra Moncunill, Maria
dc.date.accessioned 2023-05-09T09:16:24Z
dc.date.available 2023-05-09T09:16:24Z
dc.date.created 2022-06
dc.date.issued 2022-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7457
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract En aquest treball es pretén estudiar i analitzar la ruta literària com una eina didàctica per emprar-la en l’ensenyament de la literatura en grups complexos. Mitjançant una anàlisi prèvia sobre l’ensenyament de la literatura, les rutes literàries i afrontar-ho en un grup complex, i amb la creació des de l’inici fins l’execució i posterior avaluació d’una ruta literària en un grup complex de 4t d’ESO de l’Institut Fonts del Glorieta d’Alcover, es vol demostrar si emprar aquesta eina per a l’ensenyament de la literatura de manera més vivencial i relacionar-ho amb l’entorn és un bon recurs. Després d’una recollida de dades, tant del grup en el qual s’ha dut a terme la intervenció com de l’experiència de dues docents, de l’execució de la ruta i el producte que n’ha sortit i de l’avaluació de la ruta, s’ha pogut demostrar que un aprenentatge més vivencial i lligat a l’entorn pot afavorir i fer més atractiu l’aprenentatge de la literatura en un grup complex. es
dc.description.abstract This research aims to study and analyse a literary route as an educational tool to be used in the teaching of literature in complex groups. By means of an analysis of the teaching of literature, the literary routes and its management in a complex group, and from its initial creation to the implementation and evaluation of a literary route in a complex group of 4th ESO students from Fonts del Glorieta High School in Alcover, this study aims to show whether using this tool for teaching literature in a more experiential way and connected to the environment is a good teaching resource. After collecting the data from both the group in which the study has been implemented and the experience of two teachers, from the route’s implementation and from its final product and evaluation, it has been evidenced that a more experiential learning connected to the environment can encourage the learning of literature in a complex group, making it much more attractive. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 48 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Literatura -- Educació secundària es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.title Les rutes literàries com a eina didàctica per a l'ensenyament de la literatura en aules amb complexitat. Proposta de ruta es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutora: Mia Güell Devesa
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques