DSpace Repository

The importance of written corrective feedback to improve students' writing skills in English as a Foreign Language (ELF): Case study

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Aroca Cuatrecasas, Cristina
dc.date.accessioned 2023-04-26T11:00:02Z
dc.date.available 2023-04-26T11:00:02Z
dc.date.created 2022-06
dc.date.issued 2022-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7414
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Based on the fact that the competence of written production is part of the communication of any language, it is necessary to develop and monitor it constantly. Therefore, this study has been conducted to analyse the types of error most frequently targeted by English language teachers through interviews with various English language teachers. Next, investigate the strategies used to respond to the students' written productions and verify which type of feedback is more encouraging and beneficial for the participating students in the 4th year of ESO at a secondary school in the region of Ripollès. The results show that learners prioritise one type of written corrective feedback, being direct, in contrast to teachers, who prefer a combination of the three types of corrective feedback (direct, indirect, and metalinguistic) depending on the level of the learners. es
dc.description.abstract Partint del fet que la competència de producció escrita forma part de la comunicació de qualsevol llengua, cal desenvolupar-la i fer-ne un seguiment constant. Aquest estudi s’ha realitzat amb l’objectiu d’analitzar el tipus d’error més focalitzat pel professorat de llengua anglesa a través d’entrevistes a diversos professors de llengua anglesa. Seguidament, investigar les estratègies emprades per donar resposta a les produccions escrites de l’alumnat i verificar quin tipus de feedback resulta més encoratjador i beneficiós per part dels estudiants participants de 4t d’ESO d’un institut de secundària de la comarca del Ripollès. Els resultats mostren que els estudiants prioritzen un tipus de feedback correctiu escrit, el directe, contràriament al professorat, que prefereix la combinació dels tres tipus d’estils correctius (directe, indirecte i metalingüístic) en funció del nivell dels estudiants. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 42 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès en l'ensenyament es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Escriptura -- Ensenyament es
dc.title The importance of written corrective feedback to improve students' writing skills in English as a Foreign Language (ELF): Case study es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutor: Núria Camps Casals
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics