Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Rafart Riqué, Mireia |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-23T14:02:42Z |
|
dc.date.available |
2023-02-23T14:02:42Z |
|
dc.date.created |
2022-05 |
|
dc.date.issued |
2022-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7294 |
|
dc.description |
Curs 2021-2022 |
es |
dc.description |
Directora: Isabel Sellas Ayats |
cat |
dc.description.abstract |
Aquest treball és una recerca que té com a objectiu descriure, analitzar i interpretar les
intervencions que fa una mestra d’Educació Primària amb els seus alumnes en una
classe de geometria en l’àrea de matemàtiques. Per aconseguir-ho, s’ha fet un estudi
de cas realitzant una gravació d’una classe per analitzar les intervencions que s’han fet.
A partir de l’anàlisi de les dades obtingudes i segons el que diuen diferents autors com,
per exemple, Lynn (2008), s’ha creat una classificació per analitzar les intervencions de
la docent i se n’han extret les conclusions que mostren com són.
This work is a research which has the aim to describe, analyse and interpret the
interventions made by a Primary School teacher with her students in a geometry class
in the area of Maths. To achieve this, a case study has been done by recording a class
to analyse the interventions which have been performed. Based on the analysis of the
data obtained and according to different authors, such as Lynn (2008), a classification
has been created to analyse the interventions of a teacher and some conclusions have
been drawn which show how they are. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
55 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica--Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Comunicació |
es |
dc.title |
Paper de la comunicació en l’ensenyament de les matemàtiques |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons