Repositorio Dspace

Investigating the introduction of non-educative board games in the learning of English as a Foreign Language in Secondary Education

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Catarecha Abad, Pablo
dc.date.accessioned 2021-12-20T11:43:42Z
dc.date.available 2021-12-20T11:43:42Z
dc.date.created 2021-06-03
dc.date.issued 2021-06-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6871
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract The aim of the present paper is to investigate the introduction of non-educative board games as a didactic tool in EFL sessions to achieve curricular contents in speaking. In particular, the main goals are, on the one hand, to show both students and teachers’ opinion of this kind of board games in school hours and in their free time, and on the other, to analyse the advantages and disadvantages these games have in an EFL session and the aspects to consider when using them in the session. By means of two questionnaires given out to students, one before and the other after playing the non educative board game Cluedo, an observation protocol and a semi-structured interview to three teachers, the results show that both students and teachers hold a positive attitude towards these non-educative board games. Results gathered from observation validate the fact these board games can have a desired impact in the educational field as long as they are adapted to the group features. es
dc.description.abstract El següent article proposa un estudi mixt per introduir els jocs de taula no educatius com a eina didàctica a les sessions de llengua estrangera: anglès i poder assolir continguts curriculars en la dimensió de l’expressió oral. Mitjançant dos qüestionaris als alumnes, una observació d’una sessió de joc a la sessió d’anglès jugant al joc de taula no educatiu Cluedo i entrevistes fetes a tres docents, aquest treball vol mostrar l’opinió que tenen els alumnes i docents d’aquest tipus de jocs de taula a fora i a dins de l’aula, observar els avantatges i inconvenients que tenen en una sessió d’anglès i els aspectes a tenir en compte a l’hora d’incloure’ls a la sessió. Les respostes per part dels alumnes i de les professores mostren una actitud favorable en vers a aquests jocs de taula no educatius i els resultats de les observacions fetes corroboren que aquests jocs de taula poden tenir un efecte positiu en l’àmbit educatiu sempre que s’adapti a la naturalesa del grup. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 68 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès es
dc.subject.other Comunicació oral es
dc.subject.other Didàctica es
dc.subject.other Motivació es
dc.subject.other Ensenyament de llengües estrangeres es
dc.subject.other Jocs de taula es
dc.title Investigating the introduction of non-educative board games in the learning of English as a Foreign Language in Secondary Education es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Maria Àngels Pinyana Garriga
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Tots els drets reservats Tots els drets reservats

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas