DSpace/Dipòsit Manakin

Didactic Adaptations Needed to Successfully Teach EFL in a Pandemic Context: Teaching Speaking

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Pratsobrerroca Pujol, Montserrat
dc.date.accessioned 2021-12-20T09:59:17Z
dc.date.available 2021-12-20T09:59:17Z
dc.date.created 2021-06
dc.date.issued 2021-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6868
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract The Covid-19 pandemic and the unexpected lockdown forced high schools to adapt to the new situation. The aim of this paper is to see which didactic adaptations were made to successfully teach EFL speaking in a pandemic context. To do so, a survey answered by 17 EFL teachers from high schools in Catalonia and 4 interviews have been made to EFL teachers from high schools in Osona. Adaptation and technology were key to adapt to the new situation. Most of the teachers kept using the same tools that they were already using in class (mainly Moodle and email) but they also incorporated new ones (mainly Google Classroom and Meet) and combined synchronous and asynchronous sessions. The speaking activities they had planned to use before the pandemic had to be adapted, as well as the assessment, but they managed to fulfil the curriculum. The main issue was the lack of planning and the need to adapt to the situation day by day, but they are positive to have overcome the situation and now are ready to adapt teaching both face-to-face and online depending on the circumstances. es
dc.description.abstract La pandèmia de la Covid-19 i el confinament inesperat va obligar els instituts a adaptar-se a la nova situació. L’objectiu d’aquest estudi és veure les adaptacions didàctiques que es van aplicar per ensenyar de manera satisfactòria l’anglès com a llengua estrangera en un context pandèmic, en concret la part d’expressió oral. Per fer-ho, 17 professors i professores d’anglès d’instituts de Catalunyavan respondre una enquesta i es van fer 4 entrevistes a professors i professores d’anglès d’instituts d’Osona. L’adaptació i la tecnologia van ser clau per adaptar-se a la nova situació. La majoria va continuar fent ús de les eines que ja utilitzava a classe (principalment Moodle i el correu electrònic), però també en va incorporar de noves (sobretot Google Classroom i Meet) i va combinar sessions sincròniques i asincròniques. Es van haver d’adaptar les activitats d’expressió oral en anglès que havien planificat abans de la pandèmia, així com la seva avaluació, però van aconseguir completar el currículum. El principal problema va ser la manca de planificació i la necessitat d’haver d’adaptar-se a la nova situació dia rere dia. Tot i això, la majoria està satisfeta per haver superat la situació i està preparada per adaptar-se i ensenyar tan de manera presencial com en línia en funció de les circumstàncies. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 68 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Pandèmia de COVID-19, 2020- es
dc.subject.other COVID-19 (Malaltia) es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other TIC es
dc.subject.other Ensenyament presencial es
dc.subject.other Ensenyament en línia es
dc.title Didactic Adaptations Needed to Successfully Teach EFL in a Pandemic Context: Teaching Speaking es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Mireia Canals Botines
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Tots els drets reservats Tots els drets reservats

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques