Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes |
|
dc.contributor.author |
Riera Ventura, Laura |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-15T11:29:17Z |
|
dc.date.available |
2021-12-15T11:29:17Z |
|
dc.date.created |
2021-05 |
|
dc.date.issued |
2021-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6859 |
|
dc.description |
Curs 2020-2021 |
es |
dc.description.abstract |
Foreign language learning and proficiency has been widely regarded as being of great
importance for students to become competent citizens in a multilingual society. However,
several factors might influence this process of language learning, and motivation and
exposure are among the most important. CLIL was introduced as a way of increasing
exposure and providing students with real contexts to use the language. In this context, this
paper aimed to analyse the students‟ attitudes towards the use of CLIL in their biology
lessons, as well as studying how this methodology was carried out and how it affected their
perceived learning outcomes. In order to gather evidence, a case study was carried out
through interviews and passive observation, which provided qualitative data. The results
confirmed that CLIL increased the students‟ motivation towards the learning of English and
that their confidence with the language increased. |
es |
dc.description.abstract |
Per tal que els estudiants puguin esdevenir ciutadans competents en una societat multilingüe,
es considera que l‟aprenentatge i domini d‟una llengua estrangera són de vital importància.
De totes maneres, hi ha diferents factors que poden influir en aquest aprenentatge, i la
motivació i exposició són uns dels més importants. La metodologia AICLE va ser introduïda
com a mètode per augmentar aquesta exposició i per oferir als alumnes contextos reals per
utilitzar l‟idioma. En aquesta línia, l‟objectiu d‟aquest article ha estat analitzar les actituds de
l‟alumnat pel que fa a l‟ús d‟AICLE durant les classes de biologia, així com estudiar com
aquesta metodologia es du a terme i com afecta els seus resultats d‟aprenentatge. Per recollir
evidències, s‟ha dut a terme un estudi de cas a través d‟entrevistes i una observació passiva,
que han proporcionat dades qualitatives. Els resultats han confirmat que l‟ús d‟AICLE
augmenta la motivació de l‟alumnat pel que fa a l‟aprenentatge de l‟anglès, i que la seva
confiança amb l‟ús de l‟idioma ha incrementat. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
34 p. |
es |
dc.language.iso |
eng |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
AICLE biologia |
es |
dc.subject.other |
Anglès -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Llenguatge i llengües -- Adquisició |
es |
dc.subject.other |
Educació secundària |
es |
dc.subject.other |
Motivació |
es |
dc.title |
Effects of CLIL on the students’ motivation and learning of English as a foreign language |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.description.version |
Directora/a: Llorenç Comajoan Colomé & Anna M. Vallbona González |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Tots els drets reservats