Aquest article parteix de la reflexió i l’anàlisi de com portem a terme els racons de llengua de cicle inicial a l’escola Ametllers. El procés de reflexió neix de la inquietud de poder oferir als alumnes un bon acompanyament en el camí que fan en l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura, ja que tal i com treballàvem fins al ...»»»»
Aquest article parteix de la reflexió i l’anàlisi de com portem a terme els racons de llengua de cicle inicial a l’escola Ametllers. El procés de reflexió neix de la inquietud de poder oferir als alumnes un bon acompanyament en el camí que fan en l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura, ja que tal i com treballàvem fins al moment la llengua en aquesta etapa (treball més sistemàtic, propostes poc atractives, etc.) molts nens i nenes es frustraven, tendien a perdre l’interès i presentaven moltes dificultats, fet pel qual havien de rebre atenció de la mestra d’educació especial. És per aquest motiu que hem volgut posar la mirada en replantejar els racons, analitzant les propostes d’aprenentatge que els oferíem fins ara, fent-les molt més motivadores, funcionals, seqüenciades per nivell i sobretot competencials.^^^^