DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi del paper de l'Educació Física en l'aprenentatge basat en projectes

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Teixidó Orriols, Mariona
dc.date.accessioned 2019-03-06T15:32:57Z
dc.date.available 2019-03-06T15:32:57Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5731
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract L’objectiu principal d’aquest estudi és aprofundir en el coneixement de la metodologia d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta metodologia innovadora s’està implantant actualment en una gran quantitat d’escoles del territori català. Una d’elles, l’escola Joviat de Manresa. Per aconseguir l’objectiu proposat es realitza, en primer lloc un estudi general del treball que es fa en aquesta escola. En segon lloc, es detecten i analitzen les problemàtiques que comporta aquesta forma de treballar, així com el grau de satisfacció dels principals actors: alumnat i professorat. Finalment, una anàlisi de com l’àrea d’educació física pot intervenir i, fins i tot, liderar, projectes de l’ensenyament secundari obligatori Les dades s’obtenen de grups de discussió i entrevistes fetes a la mostra escollida, entre l’alumnat, el professorat i la direcció de l’escola. Els resultats demostren la satisfacció general de l’alumnat, malgrat planteja la necessitat d’una millora en l’ avaluació i la configuració dels grups de treball. Pel que fa al professorat, es demostra una voluntat general d’avançar en el camí tot i manifestar una inquietud per la falta de formació i temps material per a l’elaboració dels projectes. Finalment, es demostra l’evidència de l’oportunitat que té l’educació física per participar i liderar activament el nou procés pedagògic. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 75 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Estratègies d'aprenentatge es
dc.subject.other Educació física -- Ensenyament es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.title Anàlisi del paper de l'Educació Física en l'aprenentatge basat en projectes es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Albert Juncà
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques