DSpace Repository

La motivació en l'aprenentatge de llengües a l'escola: relació entre motivació, percepció d'ús d'estratègies de motivació a l'aula i resultats en anglès i castellà. Estudi de cas.

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author González i Garcia, Cinta
dc.date.accessioned 2019-02-20T18:34:55Z
dc.date.available 2019-02-20T18:34:55Z
dc.date.created 2018-09-19
dc.date.issued 2018-09-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5702
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract Aquest estudi presenta un proposta d’investigació amb l’objectiu d’establir relacions entre la motivació, la percepció d’ús d’estratègies de motivació a l’aula i els resultats d’alumnes de 6è en l’aprenentatge del castellà i de l’anglès. Els models teòrics apunten que la motivació és un element clau per a l’aprenentatge d’una llengua i que els mestres són un factor important que incideix en la motivació dels alumnes. Els participants són 50 alumnes i dos mestres d’una escola de Taradell (Osona). Com a unitat d’anàlisi s’agafa tant els grups-classe per separat com el total d'alumnes de 6è junts en funció del que es vol analitzar. Les dades es recullen amb qüestionaris i entrevistes i els resultats s’analitzen quantitativament i qualitativament. es
dc.description.abstract The present study is a research aiming to stablish relationships between motivation, the perception of motivational strategy use in class and 6th grade students’ achievements in English and Spanish. Theoretical models highlight that motivation is a key apsect when learning a language, and that teachers are an important factor that enhances students’ motivation. The participants of the research are 50 students and two teachers from a school in Taradell (Osona). The unit of analisys is both the two groups and the whole of the sample. Data has been collected using questionaires and interviews, and it has been analized quantitatively and qualitatively. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 156 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Motivació en l'educació es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament es
dc.title La motivació en l'aprenentatge de llengües a l'escola: relació entre motivació, percepció d'ús d'estratègies de motivació a l'aula i resultats en anglès i castellà. Estudi de cas. es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Anna Vallbona i Núria Medina
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics