DSpace/Dipòsit Manakin

Estratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumnes

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author Pujol i Vigas, Joana
dc.date.accessioned 2017-01-25T17:59:23Z
dc.date.available 2017-01-25T17:59:23Z
dc.date.created 2016-09
dc.date.issued 2016-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4861
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 93 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Autonomia de l'alumne es
dc.subject.other Educació permanent es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.title Estratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumnes es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Isabel Sellas i Ayats
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques