Amb les paraules aquí escrites es vol posar un cert ordre, no definitiu ni determinant,
i donar nom a una forma viva de sentir i pensar l’educació com a relació d’acompanyament
afectiu i dialògic que ajuda a desplegar la reflexió ètica i a donar sentit formatiu
a la vivència creativa dels valors. En els diferents apartats, es ...»»»»
Amb les paraules aquí escrites es vol posar un cert ordre, no definitiu ni determinant,
i donar nom a una forma viva de sentir i pensar l’educació com a relació d’acompanyament
afectiu i dialògic que ajuda a desplegar la reflexió ètica i a donar sentit formatiu
a la vivència creativa dels valors. En els diferents apartats, es parla d’experiències virtuoses
que obren l’espai per viure i aprendre a viure moralment, d’encontres on es van
revelant els significats del saber mirar, sentir i pensar el món, així com també del saber
imaginar formes de vida més humanes.^^^^
These words seek to provide a certain order, neither definitive nor decisive, and
give a name to a living way of feeling and thinking about education as a relationship of
accompaniment, via emotions and dialogue, that aids the development of ethical reflection,
and give a training sense to the creative experience of values. The ...»»»»
These words seek to provide a certain order, neither definitive nor decisive, and
give a name to a living way of feeling and thinking about education as a relationship of
accompaniment, via emotions and dialogue, that aids the development of ethical reflection,
and give a training sense to the creative experience of values. The different sections
talk about virtuous experiences that open up the space to live and learn to live
morally; of encounters where the significance of the knowing how to look, feel and
think of the world are revealed, as well as being able to imagine more human(e) ways of
living.^^^^