Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE)
són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un
repte per a les institucions i professionals que se n’ocupen de la qual dependran, en
gran mesura, les seves possibilitats de benestar, integració i ...»»»»
Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE)
són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un
repte per a les institucions i professionals que se n’ocupen de la qual dependran, en
gran mesura, les seves possibilitats de benestar, integració i participació social en el
futur. En aquesta recerca hem analitzat els itineraris educatius i l’experiència escolar
de tres infants residents a un CRAE per tal d’aprofundir en els processos d’inclusió i
exclusió que es donen en el context escolar en relació a aquesta població.^^^^
Children and adolescents living in children’s homes are a group at high risk of school
failure. Their inclusion in school is a challenge for care and educational institutions and
professionals of which will depend, in large measure, their chances of well-being, and
their social integration and participation in the future. In ...»»»»
Children and adolescents living in children’s homes are a group at high risk of school
failure. Their inclusion in school is a challenge for care and educational institutions and
professionals of which will depend, in large measure, their chances of well-being, and
their social integration and participation in the future. In this study we have analyzed
the educational pathways and the school experience of three children living in a
residential care centre to deepen the processes of inclusion and exclusion that occur in
the school context in relation to this population.^^^^
Los niños y adolescentes residentes en Centros Residenciales de Acción Educativa
(CRAE) son un colectivo con un elevado riesgo de fracaso escolar. Su inclusión en la
escuela es un reto para las instituciones y profesionales que se ocupan de ellos de la
que dependerán, en gran medida, sus posibilidades de bienestar, integración ...»»»»
Los niños y adolescentes residentes en Centros Residenciales de Acción Educativa
(CRAE) son un colectivo con un elevado riesgo de fracaso escolar. Su inclusión en la
escuela es un reto para las instituciones y profesionales que se ocupan de ellos de la
que dependerán, en gran medida, sus posibilidades de bienestar, integración y
participación social en el futuro. En esta investigación hemos analizado los itinerarios
educativos y la experiencia escolar de tres menores residentes en un CRAE para
profundizar en los procesos de inclusión y exclusión que se dan en el contexto escolar
en relación a esta población.^^^^