DSpace/Dipòsit Manakin

Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor Universitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
dc.contributor.author Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)
dc.contributor.author García Medina, Irene
dc.contributor.author González Romo, Zahaira Fabiola
dc.contributor.author Massana Molera, Eulàlia
dc.contributor.author Navarro Güere, Héctor
dc.date.accessioned 2011-12-15T12:44:21Z
dc.date.accessioned 2012-03-30T09:50:18Z
dc.date.available 2011-12-15T12:44:21Z
dc.date.available 2012-03-30T09:50:18Z
dc.date.created 2011-09-01
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/425
dc.description.abstract Des de fa 20 anys, el sector audiovisual viu una important transformació, tant de l’oferta com del consum, en el marc de la convergència digital. La convergència anuncia la coexistència dels nous mitjans digitals amb l’apogeu d’una cultura participativa, protagonitzada per comunitats d’usuaris amb una activitat quasi frenètica (Jenkins,2008). Noves modalitats de treball cooperatiu que permeten la creació i recreació grupal de continguts, i la creació de comunitats d’usuaris que utilitzen i reutilitzen les noves modalitats de serveis. En aquest context, augmenta la segmentació, la fragmentació i l’abonament dels usuaris (Tous, 2009), perquè la tipologia de les plataformes de continguts ha variat de manera significativa, s’han incorporat els dispositius mòbils i s’han diversificat i sofisticat les ofertes a Internet. cat
dc.format application/pdf
dc.format.extent 174 p.
dc.language.iso cat
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.other Dones
dc.subject.other Mitjans de comunicació de massa i dones
dc.subject.other Comunicació audiovisual
dc.title Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya
dc.type info:eu-repo/semantics/report
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques