DSpace/Dipòsit Manakin

Labyrinth de Congost. Disseny i desenvolupament d’un videojoc amb Unity

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior
dc.contributor Universitat de Vic. Màster en Apps & Games
dc.contributor.author Sanchez Arrey, Daniel
dc.date.accessioned 2014-10-16T09:53:27Z
dc.date.available 2014-10-16T09:53:27Z
dc.date.created 2014-09
dc.date.issued 2014-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3444
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract L’objectiu principal del projecte és la creació d'un prototip de videojoc basat en el joc clàssic Laberint de Congost, utilitzant l’eina de creació de videojocs Unity, per dispositius mòbils i webs. ca_ES
dc.description.abstract The main objective of the project is to create a prototype video game based on the classic game Labyrinth by Congost, using the Unity game creation tool for websites and mobile devices. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 62 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Videojocs -- Disseny ca_ES
dc.title Labyrinth de Congost. Disseny i desenvolupament d’un videojoc amb Unity ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Director/a: Sergi Grau
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques