DSpace Repository

Estudi de cas: Inclusió de l’alumnat amb dificultats en l’aprenentatge a l’aula ordinària. Atenció a la diversitat amb el suport USEE

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Raurell Camps, Ariadna
dc.date.accessioned 2014-10-16T06:43:23Z
dc.date.available 2014-10-16T06:43:23Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3435
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract La present recerca té com a bases teòriques la Concepció Constructivista de l’Ensenyament i Aprenentatge Escolar en una perspectiva d’educació Inclusiva. Consisteix en un estudi de cas focalitzat a una classe de segon de secundària d’una escola específica. L’escola parteix de l’atenció a la diversitat del seu alumnat a partir del recurs propi d’Unitat de Suport a l’Educació Especial. L’estudi pretén donar resposta a les situacions de millora de les intervencions d’aquest recurs a l’aula en concret en referència a l’atenció a la diversitat. ca_ES
dc.description.abstract This research is theoretically based on the Constructivist approach to teaching and learning in an inclusive education perspective. It consists on a case study focused on a second grade class in a secondary school. The school, which is characterized by its diversity of students and teachers, try to take care of this situation by the Special Educational Support Unit resource of its school. The purpose of this research is to create an improvement proposal of the resource in order to attend to diversity in the analyzed class. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 186 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.title Estudi de cas: Inclusió de l’alumnat amb dificultats en l’aprenentatge a l’aula ordinària. Atenció a la diversitat amb el suport USEE ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics