DSpace Repository

Efectes d'un procediment de planificació individualitzada en relació a l'accés, progrés i participació en el currículum general, de tres alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu, a l'àrea de matemàtiques

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Departament de Pedagogia
dc.contributor.author Pedragosa i Xuclà, Olga
dc.date.accessioned 2012-05-03T10:02:43Z
dc.date.available 2012-05-03T10:02:43Z
dc.date.created 2009-12-18
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-84-694-3666-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1798
dc.description.abstract L'informe de la tesi té com a principal objectiu exposar el procés de recerca seguit en la determinació dels efectes que s'han observat entorn a l'accés, el progrés i la participació dins el currículum ordinari de tres alumnes identificats amb necessitats específiques de suport educatiu i en el marc de l'àrea de matemàtiques. El procés de recerca es va desenvolupar mitjançant un estudi de caràcter quasi experimental a partir d'un disseny AB. La fase d'intervenció va suposar l'aplicació d'un … [+]model de personalització de l'ensenyament denominat DPM-PEI. En l'informe de tesi s'exposa des del marc conceptual i teòric de referència centrat en els processos d'individualització del currículum general, fins a la descripció de tot el mètode de treball, els instruments així com també les principals conclusions obtingudes. ca_ES
dc.description.abstract The main objective of report's was to present the research process followed in determining the effects have been observed around the access, progress and participation within the general curriculum of three students identified with specific needs and educational support within the area of mathematics. The investigation process was developed through a quasi-experimental study, with AB design. The intervention phase saw with the implementation of a personalized education model called DPM-PEI. The … [+]report set out the theoretical and conceptual frame of reference focused on the processes of individualization the general curriculum, the description of all the working methods, instruments as well as the main conclusions. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Cooperació educativa ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Matemàtica -- Educació especial ca_ES
dc.subject.other Necessitats educatives especials -- Educació primària ca_ES
dc.subject.other Universitat de Vic -- Tesis ca_ES
dc.title Efectes d'un procediment de planificació individualitzada en relació a l'accés, progrés i participació en el currículum general, de tres alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu, a l'àrea de matemàtiques ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/doctoralThesis ca_ES
dc.identifier.dl B-30567-2010
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.director Comas i Mongay, Manel Dionís
dc.contributor.director Ruiz i Bel, Robert

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics