Visualizaciones | |
---|---|
Anàlisi del procés d'inclusió d'un alumne amb deficiència visual durant l'etapa d'educació infantil | 1239 |
enero 2024 | febrero 2024 | marzo 2024 | abril 2024 | mayo 2024 | junio 2024 | julio 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Anàlisi del procés d'inclusió d'un alumne amb deficiència visual durant l'etapa d'educació infantil | 11 | 0 | 4 | 11 | 1 | 9 | 3 |
Visualizaciones | |
---|---|
trealu_a2013_grabuleda_sara_analisi_proces.pdf | 7259 |
trealu_a2013_grabuleda_sara_analisi_proces_annexos.pdf | 1776 |
grabuleda_sara.pdf | 4 |
trealu_a2013_grabuleda_sara_analisi_proces.pdf.txt | 2 |
trealu_a2013_grabuleda_sara_analisi_proces_annexos.pdf.txt | 2 |
trealu_a2013_grabuleda_sara_analisi_proces.pdf.txt | 2 |
trealu_a2013_grabuleda_sara_analisi_proces_annexos.pdf.txt | 2 |
Visualizaciones | |
---|---|
Estados Unidos | 473 |
España | 314 |
Suecia | 84 |
Francia | 50 |
Alemania | 48 |
Rusia | 43 |
China | 39 |
Ucrania | 35 |
Reino Unido | 33 |
Holanda | 26 |
Visualizaciones | |
---|---|
Barcelona | 72 |
Mountain View | 48 |
Sunnyvale | 42 |
Oakland | 40 |
Ann Arbor | 39 |
Redwood City | 31 |
Beijing | 19 |
Ashburn | 16 |
Woodbridge | 15 |
Madrid | 14 |