El següent projecte tracta sobre una nova proposta de la marca territorial d'Empuriabrava, una urbanització que pertany al
terme municipal de Castelló d'Empúries a la comarca de l'Alt Empordà, i és considerada la marina residencial més gran
d'Europa i la segona marina residencial més gran del món. També és coneguda com "la Venècia ...»»»»
El següent projecte tracta sobre una nova proposta de la marca territorial d'Empuriabrava, una urbanització que pertany al
terme municipal de Castelló d'Empúries a la comarca de l'Alt Empordà, i és considerada la marina residencial més gran
d'Europa i la segona marina residencial més gran del món. També és coneguda com "la Venècia catalana".
El principal propòsit del projecte és canviar el posicionament del territori, passant d'un turisme de masses a un turisme
sostenible amb la finalitat de preservar la natura del territori, atraure a un turisme respectuós amb el medi ambient i amb la
societat.
El treball es basa en posar en valor tant al territori, al medi ambient i a la societat per tal de crear una consciència
mediambiental que sigui capaç de crear un canvi en el model turístic actual. Per això, es proposa una estratègia de place
branding i un pla de comunicació per transmetre els valors i les idees pròpies d'un turisme sostenible als diferents públics
objectius.^^^^