DSpace/Dipòsit Manakin

Introducing stereotypes and gender equality through stories in Early Childhood Education to learn English

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Solà Hernández, Marta
dc.date.accessioned 2024-05-13T12:43:12Z
dc.date.available 2024-05-13T12:43:12Z
dc.date.created 2023-05-12
dc.date.issued 2023-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7898
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract This research has as its main objective the acquisition of English vocabulary related to the topic of gender through stories in Early Childhood Education. The study has been carried out through an observation grid, the implementation of a didactic unit and an assessment grid. Also, three questionnaires have been done: the first before the didactic unit, one just after finishing it and, the last, one month after completing it, in order to see learners’ evolution in terms of acquiring vocabulary in English. The results obtained from this study are presented in this Final Dissertation Project. Keywords: Early Childhood Education, English language learning, learning vocabulary, gender stereotypes, stories. es
dc.description.abstract Aquesta investigació té com a objectiu principal l’adquisició de vocabulari en llengua anglesa relacionat amb el tema del gènere a partir dels contes a l’etapa d’Educació Infantil. L’estudi s’ha dut a terme a partir d’una graella d’observació, la implementació d’una unitat didàctica i una graella d’avaluació. A més, també s’ha portat a terme tres qüestionaris: el primer abans de la unitat didàctica, un just després d’acabar-la i, l’últim, un mes després de completar-la, per tal de veure l’evolució dels infants quant a l’adquisició del vocabulari en anglès. Els resultats obtinguts en aquest estudi es presenten en aquest Treball Final de Grau. Paraules clau: Educació Infantil, aprenentatge de la llengua anglesa, aprenentatge de vocabulari, estereotips de gènere, contes. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 57 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès -- Educació infantil es
dc.subject.other Estereotips (Psicologia social) es
dc.subject.other Literatura -- Ensenyament es
dc.title Introducing stereotypes and gender equality through stories in Early Childhood Education to learn English es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques