Cutre Factory és una botiga que neix amb un enfocament en el moviment del "Slow
Fashion", buscant minimitzar l'impacte de la confecció massiva de peces de roba al
planeta i promovent la sostenibilitat. La propietària de Cutre Factory, Estrella Dorca, és
una emprenedora apassionada per la moda sostenible i el creixement personal. ...»»»»
Cutre Factory és una botiga que neix amb un enfocament en el moviment del "Slow
Fashion", buscant minimitzar l'impacte de la confecció massiva de peces de roba al
planeta i promovent la sostenibilitat. La propietària de Cutre Factory, Estrella Dorca, és
una emprenedora apassionada per la moda sostenible i el creixement personal. Cutre
Factory es troba ubicada a la ciutat de Vic, que destaca per la seva vitalitat i la seva
combinació de tradició i modernitat.
El mercat de la segona mà ha experimentat un creixement a causa de la preocupació
pel medi ambient, la recerca de peces úniques i la conveniència de les plataformes en
línia. Aquests factors han creat oportunitats per a marques com Cutre Factory, que se
centren a oferir moda sostenible i diferenciar-se en un mercat en constant expansió.
Amb l'ajuda de l'anàlisi interna, externa i dels nostres competidors, hem pogut detectar
alguns aspectes que feien que el creixement de Cutre factory no fos tan exponencial
com el seu propi mercat. Amb l'estudi hem arribat a la conclusió que la marca no té
principalment una estratègia de branding clara i sobretot de digitalització. Aquests dos
aspectes són els que ens hem enfocat a aquest treball per aportar valor a Cutre
Factory.
El rebranding de Cutre Factory cerca posicionar la botiga com un lloc divertit i expressiu
per trobar roba única i de qualitat. S'implementaran accions creatives, es faran servir
estratègies de màrqueting innovadores i es comptaran amb plans de contingència per
assegurar l'èxit de l'estratègia. A més de digitalitzar la botiga de manera efectiva i
econòmica.^^^^
Cutre Factory es una tienda que nace con un enfoque en el movimiento del "Slow
Fashion", buscando minimizar el impacto de la confección masiva de prendas de ropa
en el planeta y promoviendo la sostenibilidad. La propietaria de Cutre Factory, Estrella
Dorca, es una emprendedora apasionada por la moda sostenible y el crecimient ...»»»»
Cutre Factory es una tienda que nace con un enfoque en el movimiento del "Slow
Fashion", buscando minimizar el impacto de la confección masiva de prendas de ropa
en el planeta y promoviendo la sostenibilidad. La propietaria de Cutre Factory, Estrella
Dorca, es una emprendedora apasionada por la moda sostenible y el crecimiento
personal. Cutre Factory se encuentra ubicada en la ciudad de Vic, que se destaca por
su vitalidad y su combinación de tradición y modernidad.
El mercado de la segunda mano ha experimentado un crecimiento debido a la
preocupación por el medio ambiente, la búsqueda de prendas únicas y la conveniencia
de las plataformas en línea. Estos factores han creado oportunidades para marcas
como Cutre Factory, que se centran en ofrecer moda sostenible y diferenciarse en un
mercado en constante expansión.
Con la ayuda del análisis interno, externo y de nuestros competidores hemos podido
detectar algunos aspectos que hacían que el crecimiento de Cutre factory no fuera tan
exponencial como su propio mercado. Con el estudio hemos llegado a la conclusión
que la marca carece principalmente, de una estrategia de branding clara y sobre todo
de digitalización. Estos dos aspectos son los que nos hemos enfocado en este trabajo
para aportar valor a Cutre Factory.
El rebranding de Cutre Factory busca posicionar la tienda como un lugar divertido y
expresivo para encontrar ropa única y de calidad. Se implementarán acciones
creativas, se utilizarán estrategias de marketing innovadoras y se contarán con planes
de contingencia para asegurar el éxito de la estrategia. Además de digitalizar la tienda
de una manera efectiva y económica.^^^^
Cutre Factory is a shop that was born with a focus on the "Slow Fashion" movement,
seeking to minimize the impact of mass production of clothing on the planet and
promoting sustainability. The owner of Cutre Factory, Estrella Dorca, is an entrepreneur
passionate about sustainable fashion and personal growth. Cutre Factory is ...»»»»
Cutre Factory is a shop that was born with a focus on the "Slow Fashion" movement,
seeking to minimize the impact of mass production of clothing on the planet and
promoting sustainability. The owner of Cutre Factory, Estrella Dorca, is an entrepreneur
passionate about sustainable fashion and personal growth. Cutre Factory is located in
the city of Vic, which stands out for its vitality and its combination of tradition and
modernity.
The second-hand market has experienced growth due to environmental concerns, the
search for unique garments and the convenience of online platforms. These factors
have created opportunities for brands such as Cutre Factory, which are focused on
offering sustainable fashion and differentiating themselves in an ever-expanding market.
With the help of internal, external and competitor analysis we have been able to detect
some aspects that made Cutre Factory's growth not as exponential as its own market.
With the study we have come to the conclusion that the brand mainly lacks a clear
branding strategy and, above all, digitalisation. These two aspects are what we have
focused on in this work to add value to Cutre Factory.
The rebranding of Cutre Factory aims to position the shop as a fun and expressive
place to find unique and quality clothing. Creative actions will be implemented,
innovative marketing strategies will be used and contingency plans will be in place to
ensure the success of the strategy. In addition to digitalising the shop in an effective and
economical way.^^^^