Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
|
dc.contributor.author |
Kebbeh Drameh, Aiseta |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-16T19:46:10Z |
|
dc.date.available |
2023-03-16T19:46:10Z |
|
dc.date.created |
2022-05 |
|
dc.date.issued |
2022-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7373 |
|
dc.description |
Curs 2021-2022 |
es |
dc.description.abstract |
Actualment, i cada vegada més, ens troben en un mercat molt exigent i conscient a l’hora de consumir quelcom. És per això que hi ha una
tendència creixent cap al consum de productes naturals i més sostenibles amb el medi ambient i els consumidors exigeixen a les empreses
transparència, ètica i aposten més per slow fashion.
Castañer, amb la seva trajectòria de més de 95 anys en el mercat de les espardenyes amb una producció artesana, s’ha trobat davant l’oportunitat
i la necessitat de renovar-se i innovar. Així doncs, ha llançat una nova col·lecció càpsula sostenible per un públic que abans no era el core target,
com a prova pilot en el mercat català amb nous codis de comunicació durant la temporada Fall Winter 2022.
Aquest híbrid entre PMK i campanya de llançament exposa una primera fase d’investigació de la situació de l’empresa, el mercat i la seva
competència, amb la finalitat de conèixer l’entorn en què opera la firma catalana. Aquest primer anàlisi ha permès conèixer les oportunitats i
amenaces que es troben en el mercat, fet que ha permès a l’empresa anticipar-se abans del llançament. La investigació més específica ha permès
conèixer el perfil social del core target de la NBL, de manera que a l’hora de dirigit la comunicació cap a elles, Castañer podrà encertar el
missatge. Tot això ha ajudat a extreure conclusions rellevants, les quals han contribuït a definir punts claus que han conduït a la creació de
l’estratègia creativa que la NBL ha de seguir.
The New Mediterranean Concept, és una NBL que vol anar més enllà de llançar una col·lecció càpsula al mercat; busca crear un estil de vida
sostenible, avantguardista i mediterrani.
36 |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
232 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Campanyes publicitàries |
es |
dc.subject.other |
Màrqueting -- Planificació |
es |
dc.subject.other |
Productes naturals |
es |
dc.title |
Campanya de llançament - The New Mediterranean Concept |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple