DSpace Repository

El moviment corporal com a eina d’ensenyament-aprenentatge en la música en l’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Ambròs Flores, Mar
dc.date.accessioned 2023-03-13T14:13:34Z
dc.date.available 2023-03-13T14:13:34Z
dc.date.created 2022-01-14
dc.date.issued 2022-01-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7329
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract El moviment i l’expressió musical són contextos d'aprenentatge importants en l'educació musical i a la vegada poden ser un recurs imprescindible en la metodologia d'ensenyamentaprenentatge d'altres conceptes musicals. La finalitat d’aquesta recerca s’emmarca en determinar quin tipus de repercussió té l’aprenentatge musical basat en el moviment i l’expressió corporal en l’Educació Primària. L’enfocament metodològic proposat és el paradigma interpretatiu a partir d’una metodologia de recerca qualitativa. Com a resultats del projecte, es proposa respondre als objectius de recerca a partir d’un anàlisi observacional sobre la realització de dues sessions de pràctiques educatives musicals en escoles de Catalunya. Després d’analitzarho, es conclou que el moviment i l’expressió corporal ajuden notòriament en l’aprenentatge musical escolar, ja que incrementen la participació, la motivació, l’atenció i la comprensió, entre d’altres. es
dc.description.abstract Movement and musical expression are important learning contexts in music education and at the same time they can be an essential resource in the teaching-learning methodology of other musical concepts. The purpose of this research is to determine the impact of musical learning based on movement and corporal expression in Primary Education. The methodological approach proposed is the interpretative paradigm based on a qualitative research methodology. As results of the project, it is proposed to respond to the research objectives from an observational analysis on the realization of two sessions of musical educational practices in Catalonia schools. After analyzing it, it is concluded that movement and corporal expression notoriously aids school musical learning, since they increase participation, motivation, attention and comprehension, among others. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 46 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Música -- Ensenyament es
dc.subject.other Expressió corporal es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Aprenentatge es
dc.title El moviment corporal com a eina d’ensenyament-aprenentatge en la música en l’Educació Primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics