Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Artigas i Roura, Roger |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-20T18:27:23Z |
|
dc.date.available |
2023-02-20T18:27:23Z |
|
dc.date.created |
2022 |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7285 |
|
dc.description |
Curs 2021-2022 |
es |
dc.description.abstract |
El que es pretén amb aquesta investigació, és reflexionar sobre l’eficàcia del Hip Hop
com a eina pedagògica i reflexionar sobre pedagogies menys usuals com són els tallers
de rap i graffiti basant-nos amb la seva funcionalitat. Però aquesta investigació no és
només és una recopilació d’informació teòrica sobre el Hip Hop, sinó que s’ha volgut
anar més enllà, tot realitzant una pràctica d’uns tallers de Rap i de Graffiti. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
82 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Rap (Música) |
es |
dc.subject.other |
Pedagogia |
es |
dc.subject.other |
Tallers |
es |
dc.title |
El Hip Hop com a eina pedagògica |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons