Repositorio Dspace

La figura de l’Educador/a Social en l’acció comunitària. Anàlisi del servei de Veïnatge i Convivència del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author López i Planchart, Clara
dc.date.accessioned 2023-02-20T14:25:33Z
dc.date.available 2023-02-20T14:25:33Z
dc.date.created 2022-05-09
dc.date.issued 2022-05-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7279
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Quan parlem d’acció comunitària, tal com indica el referent d’aquesta, Marco Marchioni, parlem de processos participatius i de transformació que implica diversos actors, necessitats i recursos. Fa quasi un segle que es va començar a parlar de l’acció i el treball en la comunitat, tot i que ha estat en els últims anys on aquesta metodologia ha pogut experimentar una gran expansió i s’han desenvolupat accions comunitàries de diversos tipus. Aquesta investigació el que pretén és conèixer què és el que guia i regeix aquesta metodologia i quins són els rols dels educadors i educadores socials en aquesta. Per aquest motiu, s’ha dut a terme una aproximació mitjançant entrevistes tant a professionals com a participants del servei i qüestionaris a persones aleatòries del carrer, per tal de poder conèixer la percepció dels diferents professionals relacionats amb el servei, i també de les persones participants, per poder conèixer de quina manera cooperen i perceben la iniciativa del projecte. es
dc.description.abstract When we talk about community action, as Marco Marchioni points out, we are talking about participatory processes and transformation that involves various actors, needs and resources. It has been almost a century since we started talking about action and community work, although it has been in recent years that this methodology has been able to experience a great expansion and community actions of various kinds have been developed. The aim of this research is to find out what guides and governs this methodology and what are the roles of social educators in it. For this reason, an approach has been carried out through interviews with both professionals and service participants and questionnaires to random people on the street, in order to know the perception of the different professionals related to the service, and also of the people. participants, in order to know how they cooperate and perceive the project initiative. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 156 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educadors socials es
dc.subject.other Comunitat es
dc.subject.other Acció social es
dc.title La figura de l’Educador/a Social en l’acció comunitària. Anàlisi del servei de Veïnatge i Convivència del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas