Es duu a terme un estudi correlacional on l’objectiu es analitzar quina influencia té la pràctica esportiva en el rendiment acadèmic. La mostra que s’ha utilitzat per fer l’estudi es formada per adolescent de 3r i 4t de l’ESO de l’institut Francesc Ribalta, un total de 95 alumnes. La hipòtesis que hem qüestiono es si els alumnes ...»»»»
Es duu a terme un estudi correlacional on l’objectiu es analitzar quina influencia té la pràctica esportiva en el rendiment acadèmic. La mostra que s’ha utilitzat per fer l’estudi es formada per adolescent de 3r i 4t de l’ESO de l’institut Francesc Ribalta, un total de 95 alumnes. La hipòtesis que hem qüestiono es si els alumnes que fan activitats extraescolar tenen millor rendiment acadèmic que els que no en fan. Ho he comprovat a partir de diferents dades, el qüestionari PFYTL, el qüestionari d’hàbits i tècniques d’estudi i les notes acadèmiques dels alumnes.^^^^
A correlational study was carried out with the aim of analysing the influence of sports practice on academic performance. The sample used to carry out the study was made up of teenagers in the 3rd and 4th years of ESO at the Francesc Ribalta secondary school, a total of 95 pupils. The hypothesis we set out is whether pupils who ...»»»»
A correlational study was carried out with the aim of analysing the influence of sports practice on academic performance. The sample used to carry out the study was made up of teenagers in the 3rd and 4th years of ESO at the Francesc Ribalta secondary school, a total of 95 pupils. The hypothesis we set out is whether pupils who take part in extracurricular activities perform better academically than those who do not. I checked this using different information, the PFYTL questionnaire, the study skills and techniques questionnaire and the students academic grades.^^^^