DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de la pràctica educativa d un centre escolar que treballa des de la teoria de les intel·ligències múltiples

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Mora Centelles, Gemma
dc.date.accessioned 2023-01-31T19:33:45Z
dc.date.available 2023-01-31T19:33:45Z
dc.date.created 2022-05-13
dc.date.issued 2022-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7179
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract L’escola és un reflex de les actuacions i pràctiques de la societat on vivim. En aquest sentit, des dels centres educatius cal educar i vetllar per fer accessible l’aprenentatge i garantir el benestar personal de tot l’alumnat. Una manera de treballar aquests aspectes a l’escola és des de la metodologia de les intel·ligències múltiples, la qual és l’objecte d’estudi del plantejament i l’elaboració del present Treball Final de Grau (TFG). L’estudi es realitza a partir de l’experiència d’un centre escolar de la província de Barcelona. D’aquesta manera, en primer lloc, es presenta la fonamentació teòrica de la temàtica estudiada, que després va acompanyada d’una investigació quantitativa i qualitativa que, mitjançant la realització d’un conjunt de qüestionaris i una entrevista, permet sustentar de coneixements professionals i evidències reals la recerca. Els resultats adquirits mostren la complementació de les informacions teòriques amb les dades exposades per part dels professionals, i la significació de treballar i formar-se en la temàtica tractada, i d’aquesta manera, poder afirmar que les intel·ligències múltiples permeten incloure i augmentar la motivació de tot l’alumnat dins les aules i l’entorn escolar. es
dc.description.abstract The school is a reflection of the actions and practices of the society in which we live. In this sense, from educational centers it is necessary to educate and strive to make learning accessible and guaranteeing the personal well-being of all students. One way of working on these aspects at school is through the methodology of multiple intelligences, which is the object of study of the approach and the elaboration of this Final Degree Project (TFG). The study is based on the experience of a school in the province of Barcelona. In this way, first of all, the theoretical foundation of the studied topic is presented, which is then accompanied by a quantitative and qualitative research that, by means of a set of questionnaires and an interview, allows to support the research with professional knowledge and real evidence. The acquired results show the complementation of the theoretical information with the data presented by the professionals, and the significance of working and training in the subject treated, and in this way, to be able to affirm that multiple intelligences allow to include and increase the motivation of all the students in the classroom and the school environment. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 87 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Intel·ligències múltiples es
dc.subject.other Professors -- Formació es
dc.subject.other Motivació es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Educació primària
dc.title Anàlisi de la pràctica educativa d un centre escolar que treballa des de la teoria de les intel·ligències múltiples es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques