DSpace/Dipòsit Manakin

La inclusió a través de l'aprenentatge cooperatiu

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Brunet Portet, Berta
dc.date.accessioned 2023-01-12T14:30:47Z
dc.date.available 2023-01-12T14:30:47Z
dc.date.created 2021-05-11
dc.date.issued 2021-05-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7164
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description Premi Sebastià Àlvarez al millor Treball de Final de Grau de la UVic en l'àmbit educatiu
dc.description.abstract La present recerca aborda el procés d’inclusió a l’aula a través de l’aprenentatge cooperatiu. L'estudi segueix un paradigma d’investigació interpretatiu des d’una aproximació qualitativa. Per a la realització de la recerca, s’ha portat a terme un estudi de cas en un centre educatiu. Els resultats mostren que l’aprenentatge cooperatiu beneficia el procés d’inclusió de l’alumnat. Com a conclusió, destacar que és necessari que es compleixin determinades característiques perquè l’aprenentatge cooperatiu impulsi la inclusió de l’alumnat que troba més barreres per a la participació i l’aprenentatge. Per això, s’han dissenyat propostes de millora per a que es donin les condicions òptimes pel procés d’ensenyament i aprenentatge. es
dc.description.abstract The research aproaches the inclusion process in classroom through cooperative learning. The study follows an interpretative paradigm based on a qualitative aproximation. To perform the investigation a case study has been analyzed. The results reflect how cooperative learning improves the process of student inclusion. In conclusion, it is necessary that some characteristics has been completed to promote inclusion of students who find more barriers to participation and learning. For this reason, proposals for improvement have been designed to provide optimal conditions for cooperative learning. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 127 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Aprenentatge -- Treball en equip es
dc.subject.other Ensenyament es
dc.title La inclusió a través de l'aprenentatge cooperatiu es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques