DSpace/Dipòsit Manakin

L'impacte de la musicoteràpia en infants amb TDAH

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Gironés Miquel, Clàudia
dc.date.accessioned 2021-07-20T07:42:30Z
dc.date.available 2021-07-20T07:42:30Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6691
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Aquest treball neix a partir de l’objectiu de conèixer els beneficis de la música en l’aprenentatge i, més concretament, en l’alumnat que presenta necessitats educatives especials. Actualment, és d’interès comú aconseguir una educació inclusiva, on tots els nens i nenes hi tinguin cabuda independentment de les dificultats o necessitats que presentin. Actualment, una de les necessitats educatives especials que més es presenten a les aules és el TDAH -trastorn de dèficit d’atenció i hiperactivitat-. És per això, que cal buscar recursos i eines que abordin aquesta realitat i que puguin ser útils a l’aula. Partint de la base que la música pot ser una eina eficient per promoure la inclusió a l’aula i que aporta beneficis en l’aprenentatge, s’opta a partir d’aquesta tècnica per treballar amb infants diagnosticats amb TDAH. D’aquesta manera, s’ha realitzat un estudi on, a partir de dues sessions de musicoteràpia, s’ha indagat i comprovat quins efectes i quin impacte té l’ús d’aquesta tècnica a l’aula i, més concretament, en l’alumnat amb TDAH. es
dc.description.abstract This project began from the aim of knowing the benefits of music in learning, more specifically in students with special educational needs. Nowadays, there’re a common interest to achieve an inclusive education, where all children have a place regardless of the difficulties or needs, they have. Currently, one of the most special educational needs in the classroom is ADHD -attention deficit hyperactivity disorder-. For that is why we need to look for resources and tools that address this reality and that can be useful in the class. Based on the fact that music can be an efficient tool to promote inclusion in the classroom and that it brings benefits in learning, this technique is chosen to work with children diagnosed with ADHD. In this way, this study has been carried out where, after two sessions of music therapy, it has investigated and verified what effects and what impact the use of this technique has in the classroom, more specifically in students with ADHD. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 53 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Musicoteràpia per a infants es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat es
dc.title L'impacte de la musicoteràpia en infants amb TDAH es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques