Els espais exteriors són un agent educatiu més de les escoles i com a tals, se'ls hi ha de donar la
importància educativa i didàctica que tenen. Per aquest motiu, al llarg d'aquest treball s'ofereix una
nova visió als patis escolars d'Educació Infantil, deixant en evidència com aquests són
d'importants pel desenvolupament i ...»»»»
Els espais exteriors són un agent educatiu més de les escoles i com a tals, se'ls hi ha de donar la
importància educativa i didàctica que tenen. Per aquest motiu, al llarg d'aquest treball s'ofereix una
nova visió als patis escolars d'Educació Infantil, deixant en evidència com aquests són
d'importants pel desenvolupament i aprenentatge dels infants, i als quals se'ls hi ha de donar la
mateixa rellevància que la resta d'espais escolars. Després d'aprofundir en el marc conceptual i
teòric dels patis com a espais exteriors d'aprenentatge, aquest projecte ofereix una visió real sobre
un pati d'una escola d'Educació Infantil. A més, també s'ha realitzat una maqueta com a proposta
d'innovació i millora d'aquest espai de pati, des de la teoria, unes observacions diàries i la mirada
dels infants.^^^^
Outdoor spaces are another educational agent of schools and as such, they must be given the
educational and didactic importance they have. For this reason, throughout this project, a new
vision is offered to the schoolyards of Nursery School, leaving in evidence how these are important
for the development and learning of the ...»»»»
Outdoor spaces are another educational agent of schools and as such, they must be given the
educational and didactic importance they have. For this reason, throughout this project, a new
vision is offered to the schoolyards of Nursery School, leaving in evidence how these are important
for the development and learning of the children, and to whom they have to be given the same
relevance as the rest of the school spaces. After delving into the conceptual and theoretical
framework of playgrounds as outdoor learning spaces, this project offers a real insight into a
playground of an Early Childhood Education school. In addition, a model has also been made as a
proposal for innovation and improvement of this playground space, based on theory, daily
observations and the gaze of children.^^^^