dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Villanueva Molas, Núria |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-22T12:53:11Z |
|
dc.date.available |
2020-12-22T12:53:11Z |
|
dc.date.created |
2020-05 |
|
dc.date.issued |
2020-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6390 |
|
dc.description |
Curs 2019-2020 |
es |
dc.description.abstract |
S’ha portat a terme una anàlisi de la pràctica del cant coral en tres àmbits diferents com són l’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, l’Escola de Música de Manlleu i l’Escolania de Montserrat. Per fer-ho, s’han plantejat diversos ítems com poden ser la situació geogràfica, el número de cantaires, les metodologies que s’apliquen i el repertori, entre d’altres. A partir de la recerca qualitativa, és a dir, l’observació i les entrevistes, s’han analitzat aquests aspectes d’una manera objectiva i coherent. |
es |
dc.description.abstract |
An analysis of choral singing has been carried out in three different schools: Mossen Cinto School from Folgueroles, Music School from Manlleu and Escolania de Montserrat. In order to do it, I analysed geographical situation, number of singers per institution, methods applied, repertoire, amongst others. In addition, I also observed and interviewed teachers from the different schools. This data helped me to gain an insight into how the schools function and also to compare them. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
66 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Cant coral per a infants |
es |
dc.subject.other |
Música -- Educació primària |
es |
dc.subject.other |
Aprenentatge -- Treball en equip |
es |
dc.title |
Anàlisi del cant coral en tres àmbits diferents: Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, Escola de Música de Manlleu i Escolania de Montserrat |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |