DSpace/Dipòsit Manakin

La figura de l'educadora social en les intervencions socioeducatives amb persones que pateixen trastorns de la conducta alimentària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Noya Medina, Ingrid
dc.date.accessioned 2020-08-31T10:53:59Z
dc.date.available 2020-08-31T10:53:59Z
dc.date.created 2020-05-29
dc.date.issued 2020-05-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6214
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract El següent treball pretén conèixer el món dels trastorns de la conducta alimentària a partir de la figura de l’educador/a social en les intervencions socioeducatives amb persones que pateixen aquesta malaltia mental. Es busca analitzar i conèixer com és l’acompanyament del o la professional de l’educació social dintre de l’àmbit de la salut mental, concretament amb aquest tipus de trastorn, ja que és una malaltia que contempla molts factors a tenir presents, com ara els factors individuals o personals, els factors familiars i els factors socioculturals. Els trastorns de la conducta alimentària són malalties mentals greus que afecten moltes persones arreu del món, indiferentment del seu sexe, edat, origen o nivell socioeconòmic. Els seus inicis es relacionen al començament de l’adolescència, tot i que també els pateixen les persones adultes i primordialment es veuen més afectades les dones que els homes. Per tant, la recerca pretendrà saber com s’intervé des de la mirada educativa en aquest tipus de trastorn mental i conèixer quin és el paper de l’educació social en aquest. es
dc.description.abstract This final degree project aims to understand the eating disorders field based on the socio educational interventions that social educators have with people who suffer this mental illness. The work tries to analyze and comprehend how social educators accompany people with the mental health field, more specifically with eating disorders, since there are different factors that affect is such individual, personal, familiar, and socio-cultural factors. Eating disorders are serious mental illnesses that negatively affect many people around the world, regardless of their gender, age, origin, or socioeconomic level. This illness is commonly found with teenagers, although it can also be found with adults, and women are more affected by this problem than men. Hence, this research paper aims to see show this mental illness is dealt from an educational view, and to understand what the role of a social educator is within it. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 138 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Trastorns de la conducta alimentària es
dc.subject.other Intervenció social es
dc.subject.other Educador social es
dc.title La figura de l'educadora social en les intervencions socioeducatives amb persones que pateixen trastorns de la conducta alimentària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques