Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
|
dc.contributor.author |
Rodríguez Garrodo, Dàmaris |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-28T06:50:25Z |
|
dc.date.available |
2019-08-28T06:50:25Z |
|
dc.date.created |
2019-05 |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5924 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest Treball de Fi de Grau ha volgut analitzar l’interès i el consum informatiu
del públic infantil (7-12 anys) i juvenil (13-18 anys), així com la manera que el periodisme
escolar pot arribar a fomentar ambdós aspectes (interès i consum);; amb l’objectiu
d’elaborar un taller de periodisme per aplicar i aportar a l’aula.
Per realitzar aquesta intervenció, prèviament s’ha fet una selecció representativa
de diferents articles i estudis per conèixer la situació i ubicar-nos. I, s’ha portat a terme
un benchmarking per examinar com es produeix la inclusió d’eines o estratègies
periodístiques que ajudin a millorar el desenvolupament d’habilitats de l’alumnat.
Seguidament, s’ha adaptat la informació obtinguda al camp pràctic, catorze dies al
Centre d’Estudis Mollet desenvolupant un taller, amb disseny i metodologia pròpia, a la
classe de Tercer d’ESO.
Finalment, s’inclou l’experiència a partir de la qual s’estableixen unes pautes per
reproduir la proposta presentada i, també, unes conclusions sobre els beneficis d’educar
als infants i joves en mitjans de comunicació. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
115 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Premsa i educació |
es |
dc.subject.other |
Constructivisme |
es |
dc.title |
Periodisme infantil i periodisme escolar: els mitjans de comunicació com a eina d’informació i formació per als més petits |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple