Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
|
dc.contributor.author |
Bogunyà Protin, Alexandra |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-27T11:34:33Z |
|
dc.date.available |
2019-08-27T11:34:33Z |
|
dc.date.created |
2019-05 |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5922 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
El Barça és una institució que mou muntanyes. Es pot estudiar en molts àmbits diversos i és cert que per internet, en llibres, articles, revistes i tota mena de suports hi ha molta informació i molts estudis ja realitzats sobre el Futbol Club Barcelona. Però ens hem fixat que la part més social del club no estava tan estudiada. La part més important del club i de qualsevol empresa són les persones. Les empreses busquen i necessiten clients per sobreviure, igual que els clubs necessiten els aficionats. I com són aquests aficionats? Hi ha pocs estudis objectius i científics que s’hagin dedicat a descobrir el perfil del culer.
Aquest projecte consisteix a esbrinar com és el perfil de l’aficionat del FC Barcelona. Com i per què han arribat a tenir aquest sentiment i aquesta connexió amb el Club tot i provenir de països diversos. Mitjançant enquestes i entrevistes s’ha contactat amb aficionats d’arreu del món. D’aquesta manera, s’ha pogut executar un estudi real i objectiu sobre els culers i a més, s’han pogut comparar els aficionats d’àmbits diferents, veient-ne les semblances i diferències entre els culers catalans, amb els de la resta de l’Estat espanyol i els de la resta del món.
Creiem que és un estudi exitós perquè és actual i innovador, no hem trobat estudis tan complets centralitzats en l’afició blaugrana d’arreu. Els penyistes del Barça de l’àmbit món, han estat entusiasmats amb l’enquesta, que se’ls valori i se’ls tingui en consideració a l’hora de realitzar un estudi sobre l’afició del Barça i estan il·lusionats perquè des del Club es publiquin els resultats. Se n’extreuen informacions interessants i sorprenents per a tothom, però sobretot pels aficionats i pel mateix Club, que pot prendre nota d’alguns resultats per tenir-ho en compte o intentar millorar alguns aspectes.
També creiem que és un estudi de futur, es poden profunditzar molts aspectes, comparar-ho amb aficions d’altres clubs i realitzar altres tipus d’estudi tenint aquesta informació com a base. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
161 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Futbol -- Afeccionats |
es |
dc.subject.other |
Futbol Club Barcelona |
es |
dc.title |
El perfil del culer |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons