El tema sobre el qual versa la investigació és si l'androgínia pot ser un bon vehicle de comunicació en la publicitat, i en un context més ampli, el seu enfocament cap a les noves generacions i la possible aplicació en productes de consum diari. Es descobreix que l'androgínia no és un concepte nou, pot trobar-se en la societat des ...»»»»
El tema sobre el qual versa la investigació és si l'androgínia pot ser un bon vehicle de comunicació en la publicitat, i en un context més ampli, el seu enfocament cap a les noves generacions i la possible aplicació en productes de consum diari. Es descobreix que l'androgínia no és un concepte nou, pot trobar-se en la societat des de ben entrats els anys 30, i està estretament relacionada amb la reivindicació del gènere i l'erradicació dels rols tradicionals. En un context on les noves generacions neixen amb uns valors socials i culturals que contrasten amb els antigament establerts, l'androgínia agafa força en tots els sectors i es mostra com una tendència en alça. S'analitza l'androgínia des de tots els punts de vista i escenaris possibles amb una posterior proposta de campanya per a un producte estereotipat com a exemple per resoldre la hipòtesi de partida, així com exemplificar el canvi que suposaria desvincular els rols de gènere en el consum. A la vegada es fa una anàlisi pretest per conèixer l'acceptació i avaluar l'eficàcia en un possible llançament en el mercat actual.^^^^