DSpace Repository

Barriers in the beginning of teaching english using drama: an action research case

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Vila i Tañà, Íngrid
dc.date.accessioned 2018-12-12T10:38:29Z
dc.date.available 2018-12-12T10:38:29Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5595
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract Over the past years, teaching English as a foreign language in young learners is increasing. The use of drama in education is gaining influence because it focuses on the child, therefore, educators use this method to effectively teach English to children. However, teachers may face some barriers that they need to overcome to promote a meaningful and real communication between the students and the teacher and hence, to become an effective teaching. The study is a participatory action research that discusses the challenges I face as an English teacher who wants to implement drama for the first time. The investigation was carried out in a Catalan school in a 5-year-old classroom. To gather the data I used video recordings, a diary, and a notebook that has led to identify some common barriers based on the four groups classified by Cantú and Martinez (2005) that integrates the rest of the barriers I faced. es
dc.description.abstract Durant els últims anys, l’ensenyament de l’anglès com una llengua estrangera als infants està augmentant. La utilització de la dramatització en educació està guanyant pes perquè està centrada en l’infant, per tant, els educadors utilitzen aquest mètode per ensenyar de manera eficaç als infants. Tot i això, els mestres s’enfronten a algunes barreres que han de superar per tal de promoure una comunicació significativa i real entre els alumnes i el mestre, i per tant, convertir-se en una ensenyança eficaç. L’estudi és una investigació experimental que presenta les barreres que jo m’enfronto com una mestra d’anglès que vol implementar el teatre a l’escola per primera vegada. La investigació es va dur a terme en una escola catalana en una classe de P5. Per tal d’analitzar les dades he utilitzat gravacions de vídeo, un diari de camp i un bloc de notes que m’han portat a identificar algunes barreres comunes basades en els quatre grups classificats per Cantú i Martínez (2005) que integren la resta de reptes viscuts. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 71 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Teatre en l'ensenyament es
dc.title Barriers in the beginning of teaching english using drama: an action research case es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics