DSpace/Dipòsit Manakin

The strategies and techniques used by the staff of Jakeman Nursery School to teach English to children with English as an additional language (EAL)

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Dunkel Tort, Andrea
dc.date.accessioned 2018-12-12T10:20:09Z
dc.date.available 2018-12-12T10:20:09Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5594
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract Cultural diversity is now a reality in most schools, and having the tools to attend children’s needs irrespective of their mother tongue is essential if we want to ensure the acquisition of language skills. Jakeman Nursery School, Birmingham, UK, the location of the study, has a long history of working with children that have English as an Additional Language (EAL), which means children that learn English in addition to their first language. The investigation of the strategies and resources the school uses is the basis of this study. Four data collection instruments were used and analysed using a qualitative and interpretative paradigm: a review of school documents, a field diary, 18 structured observations, and 5 interviews. The staff of Jakeman Nursery School use a variety of non-verbal communication strategies to reinforce oral messages and they offer a wide range of experiences where, thanks to social interaction and the teacher’s role, language development is promoted. es
dc.description.abstract La diversitat cultural és una realitat a la majoria de les escoles, i tenir les eines per atendre les necessitats dels infants, independentment de la seva llengua materna, és essencial si volem assegurar l’adquisició de la llegua. Aquest estudi s’ha dut a terme a l’escola Jakeman Nursery School, Birmingham, Regne Unit, la qual té una llarga història a l’hora de treballar amb nens i nenes que tenen l’Anglès com a Llengua Addicional (ALA). Així doncs, la investigació de les estratègies i recursos que l’escola utilitza és la base d’aquest estudi. Es van emprar quatre instruments per recollir les dades i analitzar-les utilitzant un paradigma interpretatiu i qualitatiu: revisió de documents de l’escola, un diari de camp, 18 observacions estructurades, i 5 entrevistes. Podríem concloure, doncs, que el personal de Jakeman Nursery School utilitza diverses estratègies de comunicació no verbal per reforçar els missatges orals, i ofereix una gran varietat d’experiències on, gràcies a la interacció social entre infants i el rol del mestre, es promou el desenvolupament de la llengua Anglesa. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 127 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.title The strategies and techniques used by the staff of Jakeman Nursery School to teach English to children with English as an additional language (EAL) es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques