DSpace Repository

Disseny i anàlisi d'una intervenció educativa a l'àrea de llengua basada en l'aprenentatge cooperatiu

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Arumí Codinach, Ingrid
dc.date.accessioned 2017-09-18T15:10:05Z
dc.date.available 2017-09-18T15:10:05Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5115
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract Aquest treball final de grau s’ha basat en fer una investigació qualitativa, concretament un estudi de cas d’un grup d’infants de 4t de primària. L’objectiu d’aquesta recerca és comprovar si l’aprenentatge cooperatiu fa que l’alumnat aprengui d’una manera més significativa no només amb els continguts curriculars, sinó també a nivell social. Per poder comprovar aquest objectiu es va seguir el procediment que el Programa Cooperar per aprendre / Aprendre a cooperar proporciona. Es van dur a terme unes dinàmiques de cohesió i posteriorment unes estructures cooperatives per poder observar finalment com efecte seguir aquest procediment al rendiment dels infants. es
dc.description.abstract This final degree project is based on making a qualitative research, specifically a case study of a group of children in the 4th grade. The objective of this research is to check whether cooperative learning makes students learn in a more significant way, not only with curriculum content, but also on a social level. In order to check this goal, the process that the cooperate learning / Learning to cooperate program provided, was followed. They performed cohesion dynamics and later a cooperative structures to finally see the effect of students’ efficiency. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 182 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ es
dc.subject.other Atenció a la diversitat es
dc.subject.other Aprenentatge es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.title Disseny i anàlisi d'una intervenció educativa a l'àrea de llengua basada en l'aprenentatge cooperatiu es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics