DSpace/Dipòsit Manakin

Els Jocs d’expressió corporal ajuden a millorar la desinhibició de l’alumnat d’educació física a primària : una experiència de 4t de l’Escola Mossèn Cinto (Folgueroles)

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Puigvila i Generó, Ariadna
dc.date.accessioned 2017-01-20T17:12:21Z
dc.date.available 2017-01-20T17:12:21Z
dc.date.created 2016-05-13
dc.date.issued 2016-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4832
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract L’expressió corporal és el llenguatge del cos, natural i immediat. El seu correcte desenvolupament beneficia els alumnes tant a nivell afectiu com motriu. El principal objectiu d’aquest estudi és comprovar si els jocs d’expressió corporal ajuden a millora la desinhibició de l’alumnat de Primària d’Educació Física, més concretament el cas dels alumnes de 4t de l’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles. Per portar a terme aquesta investigació, en primer lloc, s’estudiarà un marc teòric on estaran englobats tots els conceptes de l’expressió corporal, a més d’explicar quin és el paper que juga dins l’àmbit educatiu. Aquest inici permetrà començar a treballar en la segona fase de la investigació, la part pràctica. S’utilitzaran diferents instruments d’investigació, dins d’un paradigma interpretatiu qualitatiu, a més d’aplicar, amb els alumnes de 4t de Primària, una intervenció basada en jocs d’expressió corporal que permetin millorar la desinhibició en l’aula d’Educació Física. Els instruments utilitzat són: el qüestionari i les observacions de cada sessió acompanyades de gravacions. Per concloure amb la investigació s’exposaran les conclusions derivades de l’estudi realitzat. es
dc.description.abstract Body expression is the language of the body and it comes naturally and spontaneously. Its proper development benefits students in their affective and motor levels. The main aim of this project is to check if games related to body expression help P.E. students of Primary School to improve their disinhibition. Specifically, this project is focused on 4th class students of Mossen Cinto School of Folgueroles. To carry out this research, first of all, it is studied a theorical framework that includes different concepts related to body language. It is also explained what is the role of it in our educational area. This beginning leads to the second part of the research, the practical work. Different researched tools are used in a qualitative interpretative paradigm combined with an intervention based on body expression games that will allow improving the student’s desinhibition in P.E. class. These instruments are used are: the questionnaire and the observations of each session accompanied by their recordings. To conclude the research will expose the conclusions derived from the study. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 60 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Expressió corporal es
dc.subject.other Jocs es
dc.title Els Jocs d’expressió corporal ajuden a millorar la desinhibició de l’alumnat d’educació física a primària : una experiència de 4t de l’Escola Mossèn Cinto (Folgueroles) es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques