DSpace Repository

Esport i habilitats motrius bàsiques : la pràctica d'esport fa que l’alumnat de 5è de primària millori les habilitats motrius bàsiques

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Fernández Moreno, Silvia
dc.date.accessioned 2017-01-20T17:05:30Z
dc.date.available 2017-01-20T17:05:30Z
dc.date.created 2016-05-13
dc.date.issued 2016-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4831
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract L'objectiu d'aquest estudi és analitzar si fer activitats extraescolars esportives fa que l'alumnat millori les habilitats motrius bàsiques dins l'àrea d'educació física a l'escola. Aquest recerca es portarà a terme amb alumnes de 5è de primària d'una escola concertada a partir de la realització d’una observació sistemàtica per investigar com executen el llançament de precisió, les recepcions, el bot de progressió, el salt amb manipulació d’objectes, el gir sobre l'eix horitzontal i la carrera de velocitat, els diferents alumnes, tant els que fan activitats extraescolars esportives com els que no, durant tres 3 sessions d'educació física. A més, per conèixer si fan o no activitats extraescolars esportives passaré un qüestionari adaptat a través de diferents estudis com Mollà (2007), García, Larumbe, Naclerio, Pantoja, Pérez (2012) i Luengo (2007). Analitzant els resultats de l'observació sistemàtica es pot veure una millora significativa en els i les alumnes que practiquen esport envers els que no en fan. Per tant, el fet de practicar activitat física extraescolar ajuda en el desenvolupament de les habilitats motrius bàsiques. es
dc.description.abstract The aim of this study is to analyze whether doing sports helps pupils improve their basic motor skills in physical education at school. This research will be carried out with 5th grade students from a semi-private primary school. This will be done through a systematic observation to investigate how pupils do the following: aiming and shooting; catching and bouncing a ball; jumping while manipulating objects; turning on one’s horizontal axis; and running races. Likewise, both pupils who do extra curriculum activities and those who don’t will be observed during three physical education lessons. In addition, to find out if pupils do or don’t do extracurricular activities they will be given an adapted questionnaire from different studies as Mollà (2007), Garcia, Larume, Naclerio, Pantoja, Pérez (2012) and Luengo (2007). After analyzing the systematic observation results, we can observe a significant improvement in students who practice sports in comparison to those who don’t. Therefore, it can be concluded that the practice of extracurricular physical activities helps to develop basic motor skills. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 65 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Activitats extraescolars es
dc.subject.other Educació física es
dc.title Esport i habilitats motrius bàsiques : la pràctica d'esport fa que l’alumnat de 5è de primària millori les habilitats motrius bàsiques es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics