DSpace Repository

Anàlisi de la interdisciplinarietat d’un projecte i la seva relació amb les matemàtiques

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Mas Inocentes, Núria
dc.date.accessioned 2017-01-20T16:26:48Z
dc.date.available 2017-01-20T16:26:48Z
dc.date.created 2016-05-13
dc.date.issued 2016-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4827
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract El Treball Final de Grau que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un projecte que es desenvolupa a l’Escola el Roure Gros amb infants de cicle mitjà, en la qual els nens i les nenes aprenen amb una metodologia basada en projectes. Els principals objectius que persegueix són analitzar les característiques del projecte en qüestió i valorar la seva interdisciplinarietat, així com examinar el paper de les matemàtiques en el projecte. Per portar-lo a terme s’ha elaborat una recerca qualitativa a partir d’un anàlisi documental i una entrevista al mestre tutor. L’estudi en qüestió ha permès evidenciar que no es tracta d’un projecte interdisciplinari, sinó que s’ajusta més a un projecte multidisciplinari. Així mateix, les matemàtiques es relacionen de manera interdisciplinària amb les altres àrees esdevenint un procés significatiu i lògic per l’alumnat. es
dc.description.abstract The final degree project presented here is a thorough study on a teaching program conducted in the “Escola el Roure Gros” where the eight to ten-year old students are taught in project methodology. The main objectives of this project are to analyse the program characteristics and assess its interdisciplinary as well as the role of mathematics in the overall of the program. This project comprised a documentary analysis and an interview with the tutor which allowed to demonstrate that actually it is not a interdisciplinary but more a multidisciplinary program. Nonetheless, the subject of mathematics is found to relate in an interdisciplinary manner with other areas of teaching leading to a significant and logic process for the pupils. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 101 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Interdisciplinarietat es
dc.subject.other Metodologia es
dc.subject.other Matemàtica es
dc.title Anàlisi de la interdisciplinarietat d’un projecte i la seva relació amb les matemàtiques es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics