DSpace/Dipòsit Manakin

Estudi i proposta del joc tradicional com a eina de cohesió social: aplicació d’una unitat didàctica a l’escola la Salle de Montcada i Reixac

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Linares de Pedro, Laura
dc.date.accessioned 2015-09-29T07:58:44Z
dc.date.available 2015-09-29T07:58:44Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4238
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract El joc tradicional forma part de la cultura dels nostres pobles i dels nostres costums. En aquest temps, hi ha diferents experts que comenten els punts forts que aporten els jocs tradicionals dins de l’etapa d’Educació Primària, assegurant que per mitjà d’aquest tipus de joc hi ha una progressió positiva de la cohesió social en els alumnes i un decreixement de subdivisions grupals dins d’una mateixa aula. Per examinar-ho, al llarg d’aquest estudi, he establert una proposta de jocs tradicionals dins de l’àrea d’Educació Física per afavorir les relacions socials dels alumnes. Gràcies als instruments de recollida de dades, he estat capaç d’examinar quina era la situació inicial, durant i posterior de les relacions socials dins la meva intervenció didàctica, arribant a la comparació de resultats per poder acceptar o refutar la idees dels experts. ca_ES
dc.description.abstract Abstract: Traditional games are part of our tradition and of our villages culture. Nowadays, there are different experts who defend that traditional games bring benefits during primary education including a positive evolution among children's cohesion and a decrease of subdivisions within classrooms. Along this study, I propose a list of traditional games in the subject of physical education. My aim is to promote better social relationships among students. Thanks to the instruments I have used to collect information, I have been able to find what was the initial situation, during and after social relationships within my teaching unit. Through a rigorous analysis I came to the final results which have allowed me to accept or reject the experts beliefs. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 138 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Jocs ca_ES
dc.subject.other Educació física ca_ES
dc.subject.other Integració social ca_ES
dc.title Estudi i proposta del joc tradicional com a eina de cohesió social: aplicació d’una unitat didàctica a l’escola la Salle de Montcada i Reixac ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques