DSpace Repository

EFL and CLIL: a textbook analysis

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Aregall Salgot, Júlia
dc.date.accessioned 2015-09-28T10:32:19Z
dc.date.available 2015-09-28T10:32:19Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4220
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Recently, an increasing number of teachers have chosen to introduce CLIL initiatives in the Catalan schools. Despite the great impact that this new approach to English has had in our context, the amount of materials designed in order to put into practice this well-­‐founded theory is still scarce, as well as the number of studies carried out over these materials. This project aims to analyze the differences and similarities between EFL and CLIL textbooks. The analysis will take into account the importance given to the four skills: listening, speaking, reading and writing, as well as the presence of vocabulary and grammar in both the EFL and the CLIL textbooks. Using an analysis chart the materials used in EFL and CLIL will be compared and analyzed and from the results obtained some conclusions will be drawn. ca_ES
dc.description.abstract Recentment, un gran nombre de docents ha optat per introduir pràctiques AICLE a les escoles Catalanes. Tot i el gran impacte que aquesta nova metodologia ha tingut en el nostre context, encara són escassos els materials que s’han creat per portar a la pràctica una teoria molt ben fonamentada, així com el nombre d’estudis que s’han fet sobre aquests materials. L’objectiu d’aquest projecte és analitzar quines diferències i semblances hi ha entre els llibres de text que s’utilitzen a Anglès com a Llengua Estrangera i els llibres de text basats en AICLE. A l’anàlisi es tindrà en compte la importància que es dóna a les 4 habilitats: la comprensió oral, l’expressió oral, la lectura i l’escriptura, així com la presència que té el vocabulari i la gramàtica en ambdós llibres de text. A partir d’una taula d’anàlisi es compararan i s’analitzaran els materials utilitzats a Anglès com a Llengua Estrangera i a AICLE i dels resultats obtinguts se n’extrauran una sèrie de conclusions. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 53 p. ca_ES
dc.language.iso eng ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Llibres de text ca_ES
dc.title EFL and CLIL: a textbook analysis ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics