DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Bonvehí Martí, Mònica
dc.date.accessioned 2015-09-24T07:30:55Z
dc.date.available 2015-09-24T07:30:55Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4199
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna està completament inclosa a l’escola, i en concret a la seva aula, s’han fet observacions directes a la classe, entrevista a la mestra i entrevista a la persona de suport de fora l’escola de la nena. D’aquesta manera també s’han arribat a conèixer els recursos i estratègies que es porten a terme per tal de fer-ho possible. A part d’això també he pogut conèixer els comportaments i característiques d’aquesta alumna i les relacions que té amb els altres companys de classe i amb els adults. ca_ES
dc.description.abstract In this qualitative investigation, it has been done a study of student case with Asperger Syndrome on an ordinary catalan school. In order to see if this student is fully included in the school, and more specially, in her class, direct observations have been made on the class, interviews with the teacher and interviews to her support person. That way there have also been know the sources and strategies used to make it possible. Otherwise, we could also know the behaving and characteristics of this student, as well as relations with other students and adults on class. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 48 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Asperger, Síndrome d' ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.title Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques