DSpace/Dipòsit Manakin

L'Organització de l'aprenentatge a través d'una proposta innovadora: aprofundiment sobre els tallers integrals a l'educació infantil, un estudi de cas

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Camps Devesa, Marta
dc.date.accessioned 2014-12-24T11:44:50Z
dc.date.available 2014-12-24T11:44:50Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3789
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball d’investigació té per finalitat l’aprofundiment sobre el funcionament dels tallers en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una més teòrica fonamentada en idees d’autors referents i en el pensament pedagògic de les escoles de Reggio Emilia (Itàlia). L’altra part, més pràctica, és un estudi de cas per conèixer la realitat d’un parvulari basat en els tallers, concretament el de l’escola Les Pinediques de Taradell. L’estudi s’ha basat en l’observació participant per conèixer el funcionament dels tallers, un grup de discussió per copsar el pensament pedagògic dels mestres del parvulari i unes enquestes a les famílies per saber la seva opinió. Aquests tres instruments d’investigació qualitativa han aportat uns coneixements i unes dades que han donat pas a unes conclusions finals. ca_ES
dc.description.abstract The main objective of this research work is to gain a deeper knowledge about the workshops in pre-school education. The research consists of two parts: one is theoretical, based on the ideas of reference authors and on the pedagogical thoughts of Reggio Emilia’s schools. The other, more practical, is a case study to find out the reality of the workshops of pre-school, specifically Les Pinediques de Taradell’s school. The basis of this part have been the observation and taking part to analyze the workshops’ functioning, a discussion group in order to understand the pedagogical thought of nursery’s teachers and several interviews with the families to get their opinions. These three tools of qualitative research have brought the knowledge and data that led to the final conclusions of the study. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 142 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.other Aprenentatge ca_ES
dc.subject.other Ensenyament -- Treball en equip ca_ES
dc.subject.other Tallers ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.title L'Organització de l'aprenentatge a través d'una proposta innovadora: aprofundiment sobre els tallers integrals a l'educació infantil, un estudi de cas ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Tots els drets reservats Tots els drets reservats

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques