DSpace/Dipòsit Manakin

La intervenció psicomotriu educativa com estratègia per afavorir la inclusió d'alumnes amb trastorn de l'espectre autista (TEA) dins l'aula ordinària: Anàlisi d'un cas

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Lopera Mora, Lidia
dc.date.accessioned 2014-10-10T12:56:05Z
dc.date.available 2014-10-10T12:56:05Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3397
dc.description Curs 2013-2014
dc.description.abstract Des de la inclusió es pretén aconseguir una societat més justa per tothom, on els infants per molt diferents que siguin puguin estar i participar en una escola ordinària, gaudint de les mateixes oportunitats i els mateixos drets. Amb la diversitat ens enriquim els uns amb els altres i aquest fet dóna sentit a l’educació. Amb aquest marc referencial, el present treball d’investigació tracta sobre la millora de la inclusió d’un infant amb TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) a través de la pràctica psicomotriu educativa i vivencial, és a dir, una educació més lliure, donant lloc a l’experiència i a uns espais relacionals per dur a terme una activitat espontània psicomotriu. De fet, tracta de demostrar, de manera més específica, que la pràctica psicomotriu millora la capacitat d’interacció social de l’infant amb TEA, és a dir, la relació amb els altres, així com assegurar que aquesta pràctica vivencial aporta més beneficis en la implicació del joc dels infants amb TEA, que una intervenció psicomotriu més funcional. ca_ES
dc.description.abstract From the inclusion a more just society tries to be obtained all over the world, where the children for very different that are could be and to take part in an ordinary school, enjoying the same opportunities and the same rights. With the diversity we prosper some with others and this fact gives sense to the education. With this referential frame, the present work of investigation treats on the progress of the inclusion of a child with DAS (Disorder of the Autistic Spectrum) across the psychomotor practice educational and existential, that is to say, a freer education, leading to the experience and to a few spaces relate them to carry out a spontaneous psychomotor activity. In fact, it tries to demonstrate, in a more specific way, that the psychomotor practice improves the capacity of social interaction of the child with DAS, that is to say, the relation with others, as well as to make sure that this existential practice contributes more benefits in the implication of the game of the children with DAS, that an psychomotor intervention more functional. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 72 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Autistes ca_ES
dc.title La intervenció psicomotriu educativa com estratègia per afavorir la inclusió d'alumnes amb trastorn de l'espectre autista (TEA) dins l'aula ordinària: Anàlisi d'un cas ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques