DSpace/Dipòsit Manakin

El Grafisme al parvulari. Observació i anàlisi de l’espai en els dibuixos dels infants.

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Cabrero i Jiménez, Laia
dc.date.accessioned 2014-10-09T11:59:47Z
dc.date.available 2014-10-09T11:59:47Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3380
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract Els dibuixos dels infants són petites marques de la personalitat i del caràcter de cadascú. Cada infant tendeix a representar i a dibuixar d’una determinada manera i és això el que fa que els seus dibuixos siguin únics. Aquest treball és un estudi qualitatiu sobre l’evolució de la percepció de l’espai en els dibuixos dels infants d’entre tres i cinc anys. L’estudi està format a partir de la recerca i comparació de teories de diferents autors sobre el dibuix i d’un mostreig de 61 dibuixos de diferents infants. Els instruments que s’utilitzen són l’observació directe, a partir de graelles d’observació, notes de camp, fotografies i gravacions. Un cop fetes les intervencions convenients s’extreuen uns resultats, analitzant dibuix per dibuix, per més tard, fer una comparació del que s’ha vist amb el mostreig obtingut i amb el que deien els autors. ca_ES
dc.description.abstract Children’s draws are small brands of their personality and character. Each child tends to represent and draw in a certain way and that is why their drawings are unique. This work is a qualitative project which study about the evolution of the space perception in the drawings children between three and five years old. The study, is formed by research and comparison of theories from different authors that talk about the drawing and a sampling of 61 drawings from different children. The instruments used in this project are the direct observation from observation tables, field notes, photography’s and recordings. After appropriate interventions, results have been extracted, analyzing drawing to drawing, to make a comparison between the sample that has been obtained and what the authors said. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 254 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.subject.other Dibuix ca_ES
dc.subject.other Personalitat en els infants ca_ES
dc.title El Grafisme al parvulari. Observació i anàlisi de l’espai en els dibuixos dels infants. ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques